Unknown
دکتری بازاریابی و فروش
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل
تشخیص بیماری های بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای دکتری بازاریابی و فروش ، دکتری بازاریابی و فروش ، آنالیز و تحلیل بازار
انواع بیماری های بازاریابی و تکنیک های درمان آن
تالیف و ترجمه:
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری پروژه های بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات
مشاور بازاریابی و فروش شرکت های معتبر ملی و بین المللی
1392
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،
برچسبها: دکتری بازاریابی و فروش مشاور بازاریابی وفروش
دیروز در یکی از جلسه خصوصی مشاوره با یکی از مدیران عامل مطرح کشور موضوع جالبی اتفاق افتاد که بسیار جای تامل داشت یکی از اعضای هیات مدیره فکر می کرد که باید برای توسعه بازار محصولات تنوع بیشتری داشته باشند وقتی که من از آنها تحقیقات رفتار مصرف کننده خواستم هیچ نوع تحقیقاتی از عادات مصرف کنندگان و رفتار مصرف کنندگان نداشتند وقتی به مدیر عامل این موضوع را درمیان گذاشتم گفتند ممکن است که ازبازار عقب مانده و رقبا بازار را در اختیار بگیرند
من فقط به ایشان یک مطلبی عرض کردم
که در بازار باید ابتدا معاینه مناسبی انجام داد سپس اقدام عملیاتی درست اجرا کرد
ایشان بسیار نگران تبلیغات رقبا بودند
من دوباره به ایشان تحقیقاتی راشان دادم که در کشور ما هر شرکتی که با تبلیغات جنجال برانگیز و چند رسانه ای و حجم عظیمی از تبلیغات وارد شده پس از مدتی به شدت رکود و نارضایتی داشته
علت آن هم به مساله عدم مدیریت IMC بر می گردد که دانش آن هنوز در کشور ما در بسیاری از شرکت ها ایجادنشده است ...
برچسبها: مشاوره بازاریابی, مشاوره فروش, مشاوره برند, مشاوره تحقیقات بازاریابی, مشاوره مهندسی فروش
- ۹۳/۰۲/۲۸