دکتر فروش،سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش،سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش،سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و عضو هیات مدیره
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه در کارگاه های تولیدی، فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall
برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی در حوزه مدیریت، فروش، بازاریابی، مذاکره خلاقیت و ارتباطات.
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
.............................................
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

پیوندها

Unknown

مشاور بازاریابی و فروش دکتر علی خویه khooyeh.ir | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ
نویسنده: مشاور فروش و بازاریابی - یکشنبه ٢۸ اردیبهشت ،۱۳٩۳

دکتری بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

تشخیص بیماری های بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند

 شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای دکتری بازاریابی و فروش ، دکتری بازاریابی و فروش ، آنالیز و تحلیل بازار

انواع بیماری های بازاریابی و تکنیک های درمان آن

تالیف و ترجمه:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری پروژه های بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات

مشاور بازاریابی و فروش شرکت های معتبر ملی و بین المللی

1392


مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،

 


برچسب‌ها: دکتری بازاریابی و فروش مشاور بازاریابی وفروش
[ یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393 ] [ 20:42 ] [ مشاور بازاریابی ]

دیروز در یکی از جلسه خصوصی مشاوره  با یکی از مدیران عامل مطرح کشور موضوع جالبی اتفاق افتاد که بسیار جای تامل داشت یکی از اعضای هیات مدیره فکر می کرد که باید برای توسعه بازار محصولات تنوع بیشتری داشته باشند وقتی که من از آنها تحقیقات رفتار مصرف کننده خواستم هیچ نوع تحقیقاتی از عادات مصرف کنندگان و رفتار مصرف کنندگان نداشتند وقتی به مدیر عامل این موضوع را درمیان گذاشتم گفتند ممکن است که ازبازار عقب مانده و رقبا بازار را در اختیار بگیرند

من فقط به ایشان یک مطلبی عرض کردم

که در بازار باید ابتدا معاینه مناسبی انجام داد سپس اقدام عملیاتی درست اجرا کرد

ایشان بسیار نگران تبلیغات رقبا بودند

من دوباره به ایشان تحقیقاتی راشان دادم که در کشور ما هر شرکتی که با تبلیغات جنجال برانگیز و چند رسانه ای و حجم عظیمی از تبلیغات وارد شده پس از مدتی به شدت رکود و نارضایتی داشته

علت آن هم به مساله عدم مدیریت IMC بر می گردد که دانش آن هنوز در کشور ما در بسیاری از شرکت ها ایجادنشده است ...

 


برچسب‌ها: مشاوره بازاریابی, مشاوره فروش, مشاوره برند, مشاوره تحقیقات بازاریابی, مشاوره مهندسی فروش
[ سه شنبه شانزدهم اردیبهشت 1393 ] [ 15:33 ] [ مشاور بازاریابی ]
  • مشاور بازاریابی و فروش دکتر علی خویه khooyeh.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی