دکتر فروش،سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش،سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش

دکتر فروش،سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش دکتر فروش، سخنران و مدرس فروش، مشاورفروش


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و عضو هیات مدیره
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه در کارگاه های تولیدی، فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall
برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی در حوزه مدیریت، فروش، بازاریابی، مذاکره خلاقیت و ارتباطات.
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
.............................................
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

پیوندها

دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه

مشاور بازاریابی و فروش دکتر علی خویه khooyeh.ir | پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۰ ق.ظ

دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

دکتر علی خویه مشاور و مدرس فروش بیمه khooyeh.ir

 

به اطلاع همه فعالان صنعت بیمه و متقاضیان اشتغال در این صنعت می رساند:


بر اساس نیاز سنجی های  انجام شده مشخص گردیده که در بازار بیمه، تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت افراد کارآزموده و متخصص وجود دارد.

وسعت کار بیمه و ظرفیت بالای آن برای حضور کارشناسان و بازاریابان متخصص و دوره دیده، راه را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان در این صنعت هموار کرده است.

 به منظور پوشش متقاضیان ساکن خارج از تهران، این دوره به صورت غیر حضوری (مکاتبه ای – الکترونیکی) و با ارائه بسته های آموزشی و پشتیبانی های علمی و در نهایت با اعطاء گواهینامه  رسمی کسب موفقیت در دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد؛

 

 

 توضیحات کامل تر در ادامه آمده است

 

 مزایای گذراندن دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه

الف- مزایای عمومی دوره

1- اخذ مدرک معتبر مدیریت و بازاریابی بیمه از دانشگاه تهران

2- برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و مناسب برای متقاضیان کل کشور

 

ب- مزایای دوره برای متقاضیان کار در صنعت بیمه

1-تسهیل در استخدام در شرکت های بیمه با داشتن مدرک معتبر

2- تسهیل در استخدام درنمایندگی های بیمه با داشتن مدرک معتبر

3- تسهیل در دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر

4- معرفی افراد به نمایندگی های بیمه شهر خود، پس از  گذراندن دوره، جهت اشتغال

 

ج- مزایای دوره برای متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه

1- امکان دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر

توضیح1: طبق تبصره1 بند4 آئین نامه شماره 57 مصوب شورای عالی بیمه مربوط به شرایط اخذ نمایندگی بیمه، افرادی که دارای گواهی قبولی دوره آموزشی بیمه از مراکز معتبر باشند، نیازی به سابقه کار جهت اخذ نمایندگی بیمه ندارند.

توضیح2: صرفاً داشتن این مدرک موجب دریافت نمایندگی بیمه نمی شود. شرایط دیگری هم وجود دارد. این مدرک می تواند مکمل مدارک شما برای دریافت نمایندگی بیمه باشد.

 

د- مزایای دوره برای شاغلین در صنعت بیمه

1- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود

2- امکان ارتقای شغلی با داشتن مدرک معتبر

3- امکان دریافت نمایندگی بیمه مستقل با داشتن مدرک معتبر و تجربه کاری

 

ه- مزایای دوره برای نمایندگان بیمه

1- دریافت مدرک معتبر در زمینه حرفه خود

2- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود

3- ارتقاء دانش علمی و دریافت مدرک برای کارمندان و بازار یابان شاغل در نمایندگی

4- آشنایی با تکنیک هایی بازاریابی و مدیریتی نوین بیمه و به کارگیری جهت افزایش فروش

 

و- مزایای دوره برای شرکت های بیمه

1- ارتقاء دانش علمی کارمندان و کارشناسان شاغل شرکت بیمه

2- معرفی این دوره به شعب و نمایندگان خود جهت ارتقای سطح علمی و فروش آنان

 

محتویات بسته آموزشی دوره مدیریت و بازاریابی بیمه

-  نرم افزار چندرسانه ای آموزشی شامل محتوای آموزشی کامل دوره
-  فیلم آموزشی دوره ضبط شده از استاد دوره
-  جزوات و اسلاید های آموزشی تالیفی
-  چندین مقاله و خلاصه کتاب های کاربردی به صورت الکترونیکی
در انتهای دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه رسمی پایان دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطاء می گردد.

 

مدرس دوره آموزشی مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه 

نام : مهندس علی خویه
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مدرس بازاریابی بیمه برای نمایندگی های شرکت بیمه البرز ، بیمه پاسارگاد و . . .
تالیفات استاد:
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه


1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
2- انواع بیمه نامه ها
   a. بیمه حوادث
   b. بیمه مهندسی
   c. بیمه اشخاص
   d. بیمه اموال
   e. بیمه مسولیت
   f. بیمه عمر
   g. سایر بیمه ها
3- اصول بیمه
4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه
5- مشاوره بیمه
6- فنون مدیریت دفاتر بیمه
7- مدیریت مشتریان بیمه
8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها
9- برخی از قوانین و مقررات بیمه
10- ویژگی های بازاریابی بیمه
11- شرایط بازاربیمه
12- شناخت بازاربیمه
13- منشور بازاریابی بیمه
14- سبد بازاریابی و فروش بیمه
15- استراتژی های بازاریابی بیمه
16- تکنیک های بازاریابی بیمه
17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها
18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها
19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها
20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه
21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه
22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه
23-  بازاریابی خلاق در صنعت بیمه
24- بازارسازی خلاقانه، بازارگرمی خلاقانه و بازارداری خلاق
25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
26- قیمت گذاری خلاق
27- مشتری‌مداری خلاق  و مدیریت ارتباط با مشتریان
28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری  مشتری
29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه
30-  مهارت های فروش و بازاریابی بیمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی